Vilket svin!

Till hund man har!
Jag låg på soffan och sov efter att ha somnat där när jag kom hem inatt, nu på morgonen/förmiddagen går hon runt och gnäller och gnyr och slickar en i örat. Sen när jag går upp och så satte jag mig vid datan så lägger hon sig där var jag låg och nu ligger hon och sover exakt där var jag sov.
Vill hon bara jävlas med mig lr?! =P
Jäkla hund! Hehe!

Men nu ska jag ta och gå ut med henne och möta Kim sen ska vi ner på stan och äta varsin semla!

Jag ska lägga upp lite bilder från dom senaste veckorna senare idag (om jag orkar)

Hej hopp!

Kram!!!

Kommentarer
Postat av: nina

du orkade visst inte med bilderna ser jag hahah

2009-01-12 @ 12:27:45
Postat av: Anonym

Haha nä jag gjorde ju inte det!

Får se om det blir av idag! =P

2009-01-12 @ 13:33:54
URL: http://anneee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0