Ojoj!

Nu har jag nog bestämt mig!
Jag ska göra mig av med bilen, snacka om att spara pengar isf!!
Perdita ska jag nu söka ett bra hem åt. Har inte känts som första prioritet under julen, känns som att folk har haft fullt upp under dessa högtider och inte sökt efter hund nu.
Men nu ska det fixas  =)

Lägenheten börjar jag trivas i igen. Hade ju en liten down period igen, fasen dom kommer lite oftare nu för tiden =S
Men nu ska det va slut på det. Vet vad som tagit en stor del i det hela men det kommer att lösa sig så det känns underbart!!!!! =D

Nu ska jag lägga mig och glo på nån film.
Antingen blir det Kung Fu Panda, National Treasure 2, Jumper eller The Dark Knight!
Har inte riktigt bestämt mig ännu, lr så kanske det bara blir att glo på nån tv-serie och sen sova och kolla filmerna någon annan dag!

See you later....

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Visst e det väl underbart när det känns somom saker å ting löser sej tillslut?

=)

PoK

2009-01-08 @ 10:08:25
URL: http://nennie1.blogg.se/
Postat av: nina

då kan du börja cykla till jobbet och få motion samtidigt

kram syster

2009-01-08 @ 12:12:21
Postat av: Lotta

Kör hårt!



puss!

2009-01-08 @ 13:11:58
URL: http://gyllensteen.blogg.se/
Postat av: Max

Låter som ett bra initiativ (eller hur det nu stavas ;) )

Själv har man gått varje dag till jobbet sen man började nytt!



Vad har du för bil nu? Kanske något roligt man kan köpa till ett bra pris :P

2009-01-08 @ 17:23:23
Postat av: Anonym

Hahaha njae kan inte påstå att jag e så hajj på de, meen vafan.. Ingenting är ju omöjligt de går ju att lära sig.. Får se hur de blir, Lisa sa att dom i första hand sökte någon som kunde vara ordinarie ordentligt länge så vet inte om de r'cker som jag sa "minst ett år" .. Men dom föredrog dem som redan kunde jobbet.. så de blir en överraskning..

2009-01-09 @ 23:30:40
URL: http://thatigers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0