Nyårsaftonsnatten.

Först på kvällen va jag och Carina hemma hos mig och lagade middag och drack lite gott och sen drog vi som sagt iväg till Münchenbryggeriet.
Det var kul! Dansade som vanligt väldigt mycket  =)

Åkte hemåt med förstat tåget klockan fem i morse så nu är man lagom trött  =P

Har legat och sovit i princip hela dagen.
Har dock en snäll pappa som kom hem med hunden så jag slapp hämta henne och sen så har jag en underbart snäll syster som kom över med mat!

Det ringde på telefonen och så hör jag en röst på andra sidan som frågar:
- "Vad är din portkod?!"
- "Va fan ska du här och göra?!"
Svarar jag eftersom hon ringde ju faktiskt och väckte mig  =P

Sen kom hon och Robert upp och då hade dom med sig pasta som dom precis köpt från Pasta Factory.
Gud va snällt! Annars hade det nog inte blivit så mycket att äta för mig idag!
Är rätt så trött som sagt så jag hade inte orkat göra nån mat!

Nä nu ska jag lägga mig i soffan och glo nån film lr så!

Puss och kram på er och hoppas att ni får ett trevligt nytt år!

Kommentarer
Postat av: nina

ja vad ska man säga, vi är helt enkelt underbara

2009-01-01 @ 18:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0