=D

Har fått ansvarsområden på jobbet =)
Jag fick beslag, hushåll och tv&data avdelningen.
Känns jättekul, då kanske det blir lite bättre ordning i butiken då folk förhoppningsvis vill ha ordning på sina avdelningar.

Ska åka med kära Perdita till Upplands Väsby imorgon och så ska vi träffa en kvinna, hennes son och deras son och kolla om hundarna går ihop. Går det bra så tar dom nämligen Perdita på prov.

Älsklingen ska nu få det riktigt bra =)
Så bra som hon förtjänar!!

Går bra utan bil.
Cyklat, tagit bussen, fått skjuts och ikväll avslutades kvällen med att ta "mammas" bil hem från jobbet då jag ska låna den i helgen!

Nu ska jag ta och göra mig iordning och se till att göra nåt ikväll! 
 
Kram på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0