Konstant trött...

Känns som om jag är konstant trött.. ifs gör inte att man ligger hemma och är jättelat saken bättre..

Ska gå ut med vovven snart, ska bli skönt att få lite frisk luft.

Jag vill ha ordning hemma, men vet inte var jag ska börja för att få det som jag vill.

Själva lägenheten i sig är ju rätt rutten så det känns ingen kul att försöka göra nåt heller.

Ska ut med hunden som sagt sen ska jag se till att gå undan alla kläder å så.
Har ju egentligen inte några bra förvaringsutrymmen för kläderna.
Kan va en bra början att fixa nåt bra till de så man får undan dom iaf =)

Hur har er helg varit förresten?

Igår var det alla hjärtans dag och som jag läste nånstans så är det faktiskt inte kul att va singel på den dagen för man känner sig "utanför".
Visst att det inte är "alla parens dag" och att det är en dag för handeln att få in lite extra kosing, men täääänk va kul att få ge en blomma lr nåt till nån som man verkligen tycker om!
Som man inte vill slita sin blick ifrån, som man bara vill krama på när man vaknar, gå och hålla handen med, bara sitta och kolla nån djuuuupt i ögonen.

Som min mor och alla andra "kloka" människor där ute säger;
Han kommer att komma när du minst anar det!

Nu känner jag inspirationen komma lite =)
Kanske vet någorlunda hur jag vill göra!
Lite förvaringslådor och sen blir det en bra början iaf =)

Nu ska jag verkligen gå ut med hunden =P

Kram på er!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vi kan byta om du vill, ja e vaken 20 av dygnets 24 timmar och går som i dimma om dagarna för att jag inte får sova ordentligt. Plus en vansinnig huvudvärk....

Bläääää =) Om nån bara kunde ge mej ett slag i huvudet eller nåt =)

PoK

2009-02-15 @ 22:40:41
URL: http://nennie1.blogg.se/
Postat av: mamma

Du behöver inte vara trött hela tiden,dålig ursäkt.

Egentligen så är du bara så uttråkad att t.o.m grå känns som en spännande färg. He he,solskens mamma

2009-02-16 @ 17:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0