Nej du!!

Använd inte nåt jäkla psykologsnack på mig säger jag bara!

Då kan du vända direkt i dörren för då vill jag inte ha nåt med dig att göra!!



Har varit lite duktig och jobbat lite!
Skönt att träffa tokgänget igen!!
Så mysiga människor!!
Allihopa!!! =)



HAHAHAHAHAHA!!!

Jag och Emmha skulle busa lite igår!
Nog fan busade vi alla gånger, lr nåt!! =P

Hämtar upp Emmha och kör en bit och så börjar motorlampan lysa!!
Jaha stannar i backen utanför Sydpoolen och öppnar motorhuven!
Stänger den i princip lika snabbt och går och sätter mig i bilen!
Börjar asgarva då jag sitter där med någon jävla rem i handen!!

Emmha´s kommentar var:
"Varför tog du bort den?!"
Den låg ju där lös!!

Hahaha!!!

Fy fan!!
Så det var bara att ringa pappa halv ett på natten och be honom komma dit och hjälpa mig!!!

Gubben kommer dit och är arg som ett bi..
"Jävla unge, vad hade du ute att göra mitt i natten",
"Jävla unge, vad gör du ute i detta jävla väder"
"Vittu, vittu, vittu"

Det var några av meningarna han spottade och fräste ur sig igår!!

Jag och Emmha satt i bilen och vågade inte skratta som vi gjorde när vi satt där själva!
Vi kände oss som ett gammalt par som typ skulle dö i bilen!!
Hahaha!!

Emmha, jag, pappa och bilen kom iaf hem!



Idag har jag, Johan och Mari varit jätteduktiga och skottat som fan här hemma och så har vi försökt hugga lite ved!
Lite ved blev det iaf så man kan värma på vedspisen inne =)

Nu ska jag ta och laga mat!
Ha det underbart alla glada!!


Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0