Trött.

Jag är lite trött nu.
Sov lite konstigt/oroligt inatt. Varför vet jag inte!
Kanske orolig för att försova mig lr nåt eftersom drömmarna handlade om att jag kom försent till jobbet.

Och så har jag varit speedad som fasen på jobbet idag och sen kom jag hem och vilade ögonen en liten stund.
Sen hörde Lotta av sig och ville gå en promenad.

Nog fasen kan man kalla det promenad!!

Vi gick upp vid Bårstaberget och sen ner bredvid Bårsta IP och sen genom Geneta, till Axa sport center, sen till Västergård och sen hem.

Den promenaden tog nästan 2½ timme.
Riktigt skönt var det!

Någorlunda bra väder, och jättetrevligt sällskap.
Kan inte bli bättre! =)

Nu är det en dusch som gäller och sen sova så man orkar jobba ordentligt på jobbet imorgon! =D

Kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack för igår annepanne :)

2009-04-15 @ 11:29:08
URL: http://gyllensteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0