Långfredagen!

Sov inte mycket inatt då det igår blev utgång med Jenny och Emmha.
Kom hem sent inatt lr tidigt i morse kanske det heter =P

Hade jättekul!
Träffa nya människor e kul oxå! =)

Jobbade idag och åkte efter jobbet ut till Almnäs och där blev det grillat till middag idag!
Sen bastades det och så och jag drack en halv öl!!!
Hör och häpna!

Bruden som inte dricker öl drack en halv öl!!!  =P

Nu har jag nyss kommit hem från Almnäs och ska imorgon jobba och sen äta påskmiddag ute i Almnäs och efter det så blir det utgång i Sthlm så nu ska jag ta och försöka ta igen lite timmar så man orkar med allt ståhej imorgon!

Mamma var det du som skrev att jag är skitsnygg även i profil?!  =P
Du är min mor det är ju klart du ska tycka det!  =)

Kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: Emmha

bara ett jätte töntigt försök att göra mig och J osams! typ något i stil med "Emmha säge att ni två hatar varann!"

Fattar du va sjukt? och killen är i sina närmare 40 år!

2009-04-11 @ 10:01:23
URL: http://baraemmha.blogg.se/
Postat av: Anonym

Javisst är jag din mamma. Men jag har inte skrivit nåt sånt i din blogg. Fast du är ju söt. Kram mamma

2009-04-13 @ 22:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0