Vet inte...

...vad som hände med knät =(    ont gör det iaf...
Uffe trodde det kunde va så att jag tänjt ut inre ledbandet lite =S
Nåja det går över snart =)

Har idag jobbat, fick va på golvet idag istället för kassan då vi var överbemannade där..
Mycket roligare att va på golvet än i kassan! Har hört att det ska bli lite ändringar i schemat, undra vad det kan va för förändringar =P

Kom hem vid halv sex, somnade på soffan med tjejerna liggandes på mig, hehe..
Vaknade till liv vid kvart över sju och gick då på en liten promenad med damerna..
I parken så körde jag lite lydnad.. Vi gick och så stannade vi till och när vi stannade till skulle tjejerna sätta sig och sen sitta kvar, vilket dom gjorde jättefint..
Och så gick det förbi några människor så hör jag från en av männen i sällskapet, "Kolla vilken pli på hundarna"
Då blev jag faktiskt riktigt glad, kände att jag lyckats lite med busungarna iaf =D

Var riktigt sugen på pizza ikväll! Ringde syster och frågade vad hon gjorde, hon var i Nykvarn med Robert och dom va såååå snälla och köpte en pizza från Goggos till mig!!!
Tack raringar!!!

Pizza och tv en söndagskväll, kan det bli bättre!?!?
Ja lite bättre hade det kunnat va med trevligt sällskap ;D

Nä nu ska jag ta och äta pizzan och kolla tv!

Ha en så fortsatt trevlig söndagskväll alla glada (och ni ledsna oxå!)

Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Max

Låter inge vidare det där med knät! Om det är något som vet hur det känns med trassliga knän så är det en själv! Men oftast sitter det bara i huvudet så på med lite tejp o sen är det bara att bita ihop o köra ; )



Kul att träningen ger lite utdelningen och få höra lite positiv feed-back även om den inte är direkt face to face :D

2008-09-08 @ 01:06:14
Postat av: nina

pling plon im the pizza guy

2008-09-08 @ 05:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0