Varför han...?

Varför skulle just David få sparken?  Visst för att jag förstår att den andra fick gå.... men David?! WHAT THE FUCK?!
Jocke sa att vi kommer att få höra anledningen snart...
Till David hade han sagt att det egentligen inte finns någon bra förklaring förutom att det var dåligt med pengar just nu i verksamheten... Dåså vrf just han?

Ja ja, nu e de som det e.. Går inte att göra så mycket åt det..
Kom nyss hem från jobbet.. Var och handlade lite köttfärs, tänkte göra lite spagetti lr makaroner med köttfärssås..

Men nu ska jag kolla lite på fotbollen, Sverige-Ungern och sen gå ut med tjejerna..
Så det blir en väldigt sen middag ikväll =S  och det e ju inte bra att äta sent.. men men...

Kram kram!

Kommentarer
Postat av: !!!

VA?!?! Ska David sluta?!

Jisses va jag missat de..

Är den andra Samir eller?

Meen, David som är i min värld iallafall,

jäkligt duktig på de han gör..

Shit va tråkigt.

2008-09-11 @ 22:44:48
URL: http://thatigers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0