Tekniken är bra när den funkar!

Kom hem och skulle gå iväg med lite kartonger och så..
Tänkte att jag sätter på tv som vanligt eftersom det är mitt sällskap när jag är hemma, annars är det för tyst =S

TV-fanskapet går inte igång!!!!!! What the f*ck!!!! Och datan vet ni funkar inte som den ska...

Som en kompis sa, har du en bra idag lr?, förlåt jag tar tillbaka det, har du en bra vecka?, förlåt tar tillbaka det oxå, har du en bra månad?!
Prova med ett år, sa jag då =P 

Som jag brukar säga i kassan med glimten i ögat när det krånglar;
Ja du teknikens under.. Det är bra när det funkar!! 
Är jag inte lite charmig!? =D

Nä nu är det sovdags efer mycket svordomar om tvn och datan =P

Kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: nina

ja du syster så kan det gå.

det kanske var ett tecken på att du inte ska sitta själv hemma när du är ledig..

ut och ragga eller nått.

kram

2008-09-04 @ 10:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0