Ta det lugnt tjejer!!! =P

Jag ska som sagt inte sluta festa helt, men dra ner på det avsevärt!
Och det är inte för någon annans skull utan för min egen skull!

Det är ju trots allt så att man kommer nog inte lyckas hitta någon man vill spendera livet med på krogen, det finns andra sätt =P
Och istället för att springa ute på krogen finns det massor med andra saker man kan göra!
Några exempel är laga god mat (åtminstone försöka), kolla film, spela kort, spela spel (tv lr vanliga hederliga) och bara njuta av livet!



CONFUSED!

Det är vad jag är... Varför veta om man inte vill göra nåt åt det?! Eller vill denne men vågar inte... Lr vad var orsaken?
Ja lr nej?! Eller hur ligger det till? Förvirrad det är vad jag är!
Du vet var jag står iaf! Jag vet hur det ligger till. Men jag vet inte om jag orkar med mig själv snart med alla dessa tankar och förhoppningar! Brukar som sagt sluta med att förhoppningarna grusas!
Men det ska dom inte göra denna gång!
TÄNK POSITIVT ANNE SÅ LÖSER SIG DET MESTA!!! =D



Nu kära vänner har jag bokat in ett antal på kryssningen den 26e september! Är jätteglad att ni vill följa med!
Hoppas bara att ni inte kommer på andra tankar nu veckorna innan!! ;P
Vill verkligen ha med er allihopa! =)



Och helgen som kommer så jobbar man! =(
Ska dock fråga om ledigt på lördag lr en stund på lördagen iaf eftersom vi har match mot Torshälla i Eskilstuna!!
Måste kolla upp matchstart!
Kanske blir så att jag stannar kvar och spenderar någon timme i Eskilstuna.
Alexandra, en fika kanske?
Det var någon som tidigare sa att jag borde spendera lite mer tid i Eskilstuna ;P
Vet inte om det "önskemålet" kvarstår från denne person, men trivs faktiskt med att vara där..
Jag tycker det är en jättefin stad! Och hittills (förutom "ölpuckot" i lördags) så har jag bara stött på mycket trevliga människor i denna stad!


Nu börjar det bli läggdags!

Kram på er allihopa och god natt!!

Kommentarer
Postat av: Mia

"Vanliga" (man kanske inte kan skriva vanliga längre..) är en jättehit! =)

Jättekul och man umgås ju faktist på riktigt.

Ännu bättre i kombination med en middag eller ett glas vin och lite ost!



Jag tror det blir jättepoppis med "spel-kvällar" =)



Ha det bra!

2008-09-03 @ 16:40:21
URL: http://karlycke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0