Presenterna...

...var fina =)

Fick av några arbetskamrater en jättesnygg vas med jättefina blommor (kommer ej ihåg vad det var för blommor, kommer ihåg att det började på "glad" iaf =P )

Av mor, far, Johan och Mari fick jag två påslakanset och sen nåt mer..
vitaminer lr nåt.. vet inte riktigt hur det blev det där.. mamma sa en sak och pappa en annan.. vore ju bra om dom snackat ihop sig innan om vad dom tänkt sig.. och om dom lyssnade på vad jag vill =P

Av faster och kusinerna så fick jag en blomma och en ställning med snapsglas till.

Av Kim blev det en kaffekokare och en telefonsladd
(finns en historia bakom detta men orkar inte ta det nu =P)

Av Bullen fick jag en fin krok som jag kan hänga mina halsband på.

Men bäst av allt var sakerna jag fick av syster! =D

En klänning och en tröja!

Toksnygga!!! Älskade dom verkligen! Det blir nog till att ha på sig klänningen på fredag!
Måste dock testa den så den sitter bra =P

Tack allihopa för sakerna!!

Blir bilder på sakerna när jag orkar ta kort och sen får vi se när jag får tummen ur att lägga upp dom.


Nu ska jag bara njuta av min lediga dag =D

Kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi hade snackat ihop oss. Sen blev det lite ändrade förutsättningar, som jag inte kände till. mamma (:-(

2008-09-22 @ 19:41:09
Postat av: nina

ja man är ju inte blyg liksom,, men du, avnänd tröjan som en klänning med taights till, på lördag när du är lite bakis blir nog great

2008-09-23 @ 12:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0