Partydjuret har dött!

Ska sluta att gå ut.. inte helt och hållet men tänker inte gå ut lika mycket som det har blivit den senaste tiden..

Fick höra av en ärlig kompis att man får intrycket av att jag är en "player" eftersom jag springer ute hela tiden..
Men det är ju så att jag går ut för att DANSA!!!
Inget annat som folk verkar tro!! Jag går inte ut varje helg för att dra hem en ny kille varje kväll!!
Det vill jag verkligen inte göra! Jag vill ju hitta min prins och börja leva i tvåsamhet!!!

Så nu är det slutfestat för mig på ett tag! Dock ska jag snart på kryssning så då ska jag festa till det lite granna =)
Hoppas bara att alla vänner som sagt att dom ska med, ska med nu och inte ångrar sig!!! =S

Så om det är någon som vill kolla film och äta gott med mig i en stor soffa på fredagkväll, hör av er!!
Öppen för förslag =D 
(vet ett förslag som jag skulle dö för att få som sällskap, men där har jag nog bränt mina broar =( )

Puss och kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA! fan vilket skönt inlägg.. Alltså jag är också singel och det verkar inte bli bättre :D kommer leva i det i fleeera år till känns det som :D det är helt okej att festa o pussas Anne .. det är inte en människa på denna jord med att göra , det är du som väljer själv vad som känns bäst för dig! om du vill dra hem 235 olika killar ska dina vänner älska dig för den du är o dem ska fullstädigt skita i om du har skönt med flera eller en! Jag har själv svårt för one night men dömmer inte ut mina vänner om dom har det. GALEN på sånt. HAHA! ha en bra vecka nu! Och en underbar kryssning :D vart ska ni?

2008-09-02 @ 11:46:30
URL: http://diftjejen.blogg.se/
Postat av: nina

VA? vem ska man nu gå ut med och parta..

sluta syster du är bara ung en gång( inte så länge till) det är klart du ska ut och dansa..



skit i vad dom andra puckona säger, du vet väl själv hur saker och ting ligger till

kram

2008-09-02 @ 14:45:24
URL: http://vaskelainen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med syrran din parta på så mycket du kan, finns bara en tid i livet då man kan göra det!! när man är ung och dum hahaha!!

2008-09-02 @ 16:20:28
Postat av: Jenny

Anne min vän, låt folk prata om dom inte har nåt bättre för sej. Varför ska man sluta göra nåt man tycker är kul bara för att andra tycks ha problem med det? Låt dom ha sina tråkiga liv, å fortsätt göra sånt du tycker om. Och är det att gå ut å dansa så go for it! Kram

2008-09-02 @ 18:04:09
URL: http://nennie1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0