Önskelistan...

...blir nog inte så alldeles för lång =P

* nytt par jeans!
 
Det är väl det jag behöver och vill ha.
Fast jag behöver lite nya kläder så det är välkommet!
Men vill inte ha några prydnadssaker lr nåt liknande.. Då hamnar dom på vinden =P
ABSOLUT INGA GLAS!!!
Jag har glas till förbannelse! =P

Vet en sak till jag vill ha, men det får jag önska mig när jag blåser ut ljusen och håll tummarna hårt för att det ska slå in!!!




Fixar du en sån tårta åt mig så ska jag bli Hammarbyare för din skull ;D

Fast jag vill egentligen ha systers marängtårta med kiwi!!
Mmmmmmmmmmm godaste som finns, som den fettokisse man är så kan jag äta upp en alldeles själv =P


Kramar!!!


Kommentarer
Postat av: nina

ohh min alldeles egna sklapelse.. klart du kan få en marängtårta..

2008-09-16 @ 17:32:32
Postat av: Anonym

Nina du kan väl göra en HIF-tårta i marräng. He he.

2008-09-17 @ 09:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0