Idag är det...

...en gråmulen dag som verkar bli lite tråkig..
Var vaken till halv fyra i natt..
Kunde inte sluta läsa två bloggar igår kväll, satt och grät och grät och grät...

Sen var det ju så att jag var hos mor och far och badade lite tunna och åt mat och sen satt och snacka med mor min ett bra tag. Sen gick vi in och satte och framför tvn..
Vi slumrade till båda två och när jag vaknade till sa jag åt mamma att hon borde gå och lägga sig..
Nej jag ska se slutet på Navy CIS... Haha, vi som knappt hann se början innan vi slockande =P
Jag vaknade på deras soffa kvart över ett och då var det verkligen dags att dra sig hemåt..
Så det var oxå en orsak till att jag var uppe sent, kom ju hem rätt sent..

Idag blir det jobb mellan 16 och 20.15 ungefär.
Innan det ska jag försöka få lite ordning här hemma efter "the monsters" framfart!

Det spelar ingen roll hur mycket jag sysselsätter dom innan jag åker till jobbet lr nån annanstans..
Dom blir som Taz (den tasmanska djävulen) så fort jag stänger dörren..

Hade varit perfekt med en dörr till köket så man kunde stänga till ordentligt istället för dessa kompostgaller som ska förhindra dom att springa runt överallt!

Nu börjar jag bli hungrig..

Lagt på hullet, gullet.. det har jag gjort =P
Så nu får det vara slut på alla godsaker och skitmat...
Visst ska jag unna mig goda saker, men inte lika ofta..
Sen kan man göra massor med goda smoothies och äta nötter och frukt istället för att hålla på och äta massor med godis och skit hela tiden =P
Det värsta e ju bara det att godiset håller sig mycket längre än frukt och så blir det ju lätt så att man köper godis istället =S

Nu ska jag ta och äta lite granna och sen ta en promenad med tjejerna.
Köpte förresten en liten rolig sak till tjejerna igår som jag hoppas dom ska tycka om att sova i och inte tugga sönder =S
Det är värt ett försök iaf =)

Djurbur i canvas
Ska köpa nån liten filt och lägga i så att dom kan få mysa in sig ordentligt =)

"Buren" är surprise surprise, från Jula och kostar 495 kr.
Den är jättesmart, det medföljer en stor väska så den är lätt att ta med sig på resor och liknande =D

Nu har jag gjort lite reklam och nu måste jag verkligen äta..

Puss och kram på er!

Kommentarer
Postat av: Basisten

"Är man positiv som faan så går allting bra"!!!

2008-09-30 @ 20:38:34
Postat av: Anonym

Sant så sant! =)



Och inget blir ju inte heller bättre än vad man gör det till =)



Fy vad jag är nyfiken på dig!!! ;)

2008-09-30 @ 20:51:53
URL: http://anneee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nyfiken?

:)

2008-09-30 @ 21:02:54
Postat av: Anonym

Hehe ja nyfiken på vad du e för rolig människa! =D

2008-09-30 @ 21:06:51
URL: http://anneee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Äe faktiskt en ganska så "lugn" människa som bara har en MASSA energi :)

2008-09-30 @ 21:13:47
Postat av: Anonym

Nu är det dåligt med energi:("Sleep thight"

2008-09-30 @ 21:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0