Dagen började bra...

...mycket bra t.o.m. va på jättebra humör när jag vaknade och när jag var på jobbet..
Och även när jag var på väg till matchen, när jag kom till matchen och när jag värmde upp..
Sen efter matchen va ja på sååååååå sjukt dåligt humör så det borde vara bannlyst att va så..
Inte så att jag var sur lr grinig, men kände i hela kroppen att jag bara ville hem och gråta..

Ingen aning om vrf... lr jo det har jag visst det... men men det är väl som Micke säger att jag inte ska oroa mig så mycket antar att det är det jag gör och att det påverkar kroppen en del...

Just nu känns det som om jag kommer sluta som en gammal sur tant i ett ruckel till hus med 100 tals hundar runt om mig, men förutom dom ALLDELES, ALLDELES ensam.....  ='(

Nä nu ska jag lyssna på lite feel good musik =)

Ha en trevlig kväll på er!!

Kramar!

(Tack Micke för att jag fick hänga med en stund, var nog bättre det än att åka hem och gråta =)  )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0