Borde sova...

...men kan inte.. sitter här med datan som äntligen är felfri och det e ju så sjukt skönt!
Kan lyssna på musik och ja du göra allt!
Så nu har jag bränt en ny cd som ska spelas i bilen i morgon på vägen till Eskilstuna!
Blir ju så sjukt laddad av musik och nu e de verkligen ett par favvolåtar som ska spelas och ylas till!!

Några av de nya favoriterna är
* Guru Josh Project - Infinity 2008!!!
* Kate Perry - Kissed a girl
* Rihanna - Disturbia

Sen en låt som jag skulle vilja kunna dansa till:
Dont touch me med Busta Rhymes...  mmmmmmmm!! vill kunna dansa!! =P


Åhhhh, ni underbara människor som finns till!  Love ya all!!
Vänner, familj, arbetskamrater, ja alla som gör mig glada, tack för att ni finns!!

Vi ses imorgon/idag Micke, din "lilla" pajas. Är verkligen glad att ha en sån vän som dig som jag kan gråta ut hos, prata med (du är nog den enda som orkar lyssna på mig, fast du stänger nog av öronen du med) och som säger till mig när jag är löjlig när jag tycker och tänker på vissa sätt angående vissa saker =P

Syster, kanske är det tredje gången gillt med det namnet?! Man kan ju alltid hoppas, lr hur ;)
Tack för hjälpen med målningen förresten, visst va träningscykeln ok?! =P

Mor kära mor!! Älskar dig verkligen otroligt mycket!! Gud vad jag blev glad att du och pappa ska göra något kul tillsammans! =D

Ojojoj, va klockan så mycket?!
Nä nu är det dags att slänga sig i sängen!

Kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0