Blir så frustrerad...

...för varje gång jag kommit igång med den där jäkla radiohyllan på jobbet så ska jag springa någon annanstans hela tiden... Anne hit och Anne dit..
Fick ett jäkla "uppdrag", att fixa iordning så det såg snyggt ut bland alla radion och se till så att det beställs hem fler av nåt som verkar gå bra...
Men inte fan hinner man så långt..
Hade varit klar för länge sen om det inte ropades hit och dit...
Enkelt det hade varit att låta mig göra klart allt på en gång...!
Men men icke sa nicke...

Så nu är jag på rast och andas lite...
Är på lite skithumör...
Dåligt humör...

Kommentarer
Postat av: Anonym

skriver man inte blogg under arbetstid hinner man desto mera:=) Puss på dig "myggaN"

2008-09-11 @ 17:02:42
URL: http://lofving84.blogg.se/
Postat av: Anonym

sluta och be om förlåtelse hela tiden, känner inte igen dig. Stå för det du gör och säger. Du är ju helt enkelt världens bästa Anne......... kram mamma

2008-09-11 @ 23:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0