Sover nu...

...en del i almnäs eftersom man har sådana surfittor till grannar som ska gnälla hela tiden!
Sover där eftersom jag inte vill hålla på och åka fram och tillbaka med hundarna i bilen hela tiden..
Så då kan jag lika gärna spendera lite tid där ute och njuta av lite sällskap på kvällarna =)

Besiktigade bilen idag och den gick igenom!
Fan va surt det hade varit annars!
Skönt iaf att det gick bra!

Trött på att träffa på dessa rötägg hela tiden, fan!
Finns det inga vettiga någonstans lr? =S
Nä det gör nog fan inte det =(

E sugen på hus och vill verkligen ha det!

Funderar till och med på att köpa en friggebod och slå upp på mammas och pappas tomt för att samla lite pengar och köpa nåt eget sen =D

Men får se vad som händer och fötter.
Nu ska jag iaf åka ut till almnäs och tvätta lite kläder =P
Det tycker jag att jag kan få göra!

Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

hallå, kan du uppdatera snart eller?

2008-10-29 @ 18:35:37
URL: http://gyllensteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0