Söndagen...

...spenderades först i sängen fram till 11 nån gång =P
Sen så bar det av att hämta farmor och Johan och sen åka in till Nykvarn för att gå runt lite på marknaden där.

Jag och farmor gick runt och det var trevligt!
Var nog bland dom första gångerna jag och farmor gjorde nåt tillsammans! =)

Sen åkte jag hem till mor och far och kollade lite på tv.
Sen bar det av till jobbet för att hjälpa till att stänga butiken.

Sen hem till mor och far igen för att säga hej till dom när dom kom hem från Prag där dom varit på en liten kortweekend! =)

Åt lite pizza där, mmm den va god =)
och åkte sen hemåt och nu sitter jag hemma framför datan och är trött som fan och ska nog snart gå och lägga mig!

God natt på er!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hur va marknaden? Tänkte gå, men va så trött så ja sov lite istället mellan arbetspassen=)

Puss

2008-10-13 @ 11:40:54
URL: http://nennie1.blogg.se/
Postat av: Max

Hahaha! Hur kan man ligga i sängen till klockan 11 o sen vara trött klockan 22 :/ ;P



Aja du e ju allt lite rolig!



Ha de bäst!

2008-10-13 @ 16:46:52
Postat av: Anonym

Hehe, sen e frågan hur länge jag var uppe på lördagsnatten =P

2008-10-13 @ 20:56:50
URL: http://anneee.blogg.se/
Postat av: Max

Ajo iof men men :D

2008-10-13 @ 21:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0