Ledig dag idag...

...och jag vet inte riktigt vad jag ska göra med resten av dagen..
Hittills har jag tagit ett lååååångt varmt bad och pratat lite med syster..
Haha, det va i princip det enda jag gjort idag =P

Kan va skönt att ha sådana slöa dagar ibland =)

Funderar på om man ska ta och åka ut till mor och far och kidnappa Sagan om ringen filmerna och plöja igenom alla lite senare ikväll...
Men jag är ju som sagt inte så mycket för filmer, lr jo det är jag om jag har sällskap!

Men det verkar inte finnas en vänlig själ därute som skulle kunna offra sin eftermiddag/kväll =P

Nu ska jag dra ut lite grann med tjejerna och få lite frisk luft.
Perdita & Tequila <3

Kram på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0