Känner mig just nu...

...som en gammal tant som gnäller över att jag har int överallt =P
Har nu ont i magen eftersom jag e såååå sjukt hungrig kom jag på nu.
Men det e inte bra att äta på nätterna så det ska jag sluta med!
Sen har jag ont i kroppen, överallt..
Snuddar jag vid nåt eller nån rör vid mig så gör det ont.
Ont i huden på nåt sätt =(

Nåja skit samma!

Imorgon är det jobb som gäller sen som sagt tjejkväll med tjejerna från jobbet!
Ska bli riktigt kul!

Sen blir det utgång för lilla Anne, syster och Bullen!
Hoppas det e nån mer som vill hänga på!

Hahaha, hämtade min "dress" för morgondagen idag!

Fy fan va klockren!
Den e så typisk Anne så det finns inte! Nu måste jag bara hitta en visselpipa =P
Ska nu leta reda på lite saker, typ vad jag mer ska ha på mig och packa lite smink å så eftersom jag inte kommer hem efter jobbet imorgon utan åker direkt till LInda!

Kram på er och god natt!!!

Kommentarer
Postat av: David

Hej Anne=)

Det var ett tag sen, skulle vilja träffa dej någon dag...Om du vill!?!



Krya på dej!//David

2008-11-02 @ 10:35:45
Postat av: Anonym

Varför vill du det??

2008-11-03 @ 11:38:40
URL: http://anneee.blogg.se/
Postat av: Emma-Marie

Hahahahahahahahahahahahahhaahahahaha! du var klockren anne. Vi hade det så jäkla kul:) Ni är helt underbara. Tack för en underbar kväll och din röst var grymt sexig..hahaha grrr ;)



pussiss

2008-11-03 @ 22:17:54
URL: http://thisismeem.blogg.se/
Postat av: David

för att vi e kompisar? eller jag kanske har missat något?

2008-11-04 @ 18:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0