Jaså jaha...

...det säger du..

Dagen idag har spenderats på att jobba.. Fy tusan 6.30-12...
Inte var dag Anne går upp så tidigt så lite kämpigt var det..
Speciellt när man är en nattuggla och va uppe halva natten =S

Men men så kan det bli ibland! =)

Nu har jag precis rest mig efter att ha legat på soffan och slappat ett tag..
Gullat lite med tjejerna, mina sötnosar!

Vi ska nu gå ut på en långpromenad tänkte jag! Sen leka lite bland löven i parken!
Dom blir lite tokiga när jag kastar upp massor med löv i luften och hoppar och skuttar och ser allmänt söta ut =D

Nä som sagt, långpromenad som gäller nu!

Ha en trevlig kväll!!

Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

06:30 låter som en vanlig dag......

Tyvärr så blir man ju lite trött när småtimmarna kommer. :) Trevlig kväll på dig själv :) :) :)

2008-10-14 @ 20:42:38
Postat av: Anonym

Usch och fy din stackare.. Det borde vara olagligt att gå upp så tidigt =P

här har du min mail ifall du skulle vilja skriva nån rad då du inte e så trött =D

2008-10-14 @ 22:31:01
URL: http://anneee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha smart att skriva dit mailen innan man skickar kommentaren =P

MINI@hotmail.com =D

2008-10-14 @ 22:31:53
URL: http://anneee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0