Inte blev det...

...att ligga och glo film hela kvällen =P

Nej åkte ner till Jula och åt smörgåstårta med Lotta och va kvar en stund och snacka lite skit.
Lr det blev rätt länge =)
Sen bar det av till mor och far och låta tjejerna springa lite medans jag vilade ögonen på soffan =P

Åkte sen till affären och införskaffade en del frukt =D
Ska fan ta och bli nyttig nu!!!

Stod framför spegeln idag och var inte helt nöjd med vad jag såg.
Finns lite som kan ta och fixas till genom lite träning och att äta rätt!



Jag kan ju inte påstå att jag är världens smartaste! =P

Stod och lagade mat och hade i vitlök i maten och när jag ska ta undan den så får jag nåt tokryck och skalar av en klyfta stoppar in den i munnen och börjar TUGGA!!
Hur dum får man inte va.. Jag hann inte ens få tag på ett glas utan det blev att dricka vatten ur en godiskål eftersom den låg närmast! =P

Stod sen bara och skratta åt mig själv! Hehe!

Och sen var det en till sak..
När vattnet hade börjat koka så tog jag tag i makaronerna i skåpet och hällde i..
Precis när jag börjar hälla i dom så kommer jag på att jag vill ha spagetti istället.. Hahahaha!!

Men det roliga är att jag nu när jag skriver detta kommer på att spagettin är slut!

Jag kanske inte ska färga mig mörk, känns som om jag har en passande hårfärg nu ;D

Nu har jag som sagt varit duktig och lagat mat så nu ska jag ta och avnjuta den lite!

Kram på er alla smarta där ute ;P

Kommentarer
Postat av: Basisten

Verkar som du är en riktig mästerkock :)

2008-10-02 @ 20:48:42
Postat av: Anonym

Hehehe, japp det e jag!

Klantig e jag ju oxå =P

2008-10-02 @ 20:56:42
URL: http://anneee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snarare charmig :)

Visst är spegelbilden alltid konstig, den är aldrig som man vill. Chips ÄR gott!!!:)

2008-10-02 @ 21:10:33
Postat av: Anonym

Ok, charmigt klantig =P

Hehehe den där spegelbilden e oftast väldigt bra..

Men är ju en sån matglad människa så ibland blir det lite för mycket =P

Chiiiiiiiiiiips är sjuuuuuukt gott!

Men äppelklyftor med kanel och socker duger väldigt bra det med =D

2008-10-02 @ 21:17:34
URL: http://anneee.blogg.se/
Postat av: Anonym

GRÖNA äpplen som riktigt glänser..... mmmmmmm.

Chips m dip MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM:

Snart fredag!!!:)

Träna,jobba och bara ha kul:)

2008-10-02 @ 21:42:42
Postat av: Anonym

Åhhhh, helg igen =)

Jobba, ha kul, jobba, ha kul, jobba, oj söndagkväll redan =S



Längtar tills nästa helg då man kanske ska ner till Norrköping och kolla vad de e för stad =P

2008-10-02 @ 22:03:00
URL: http://anneee.blogg.se/
Postat av: Basisten

Grinig arbetarstad:( Nehä dags att runda av, börjar få tunga ögon ZZzzzz..... duns

Trevlig helg!!!!! :)

2008-10-02 @ 22:43:28
Postat av: Anonym

Hehe det tror jag inte det e =P

Ha en trevlig helg du med! =)

2008-10-02 @ 22:46:10
URL: http://anneee.blogg.se/
Postat av: Emmha

Gumman.. När under skalningen av vitlöken tänkte du "Guud va gott det här ska bli!"? Haha Men du e söt

2008-10-03 @ 10:40:48
URL: http://baraemmha.blogg.se/
Postat av: Li

Vaaaa?? Vad är det jag hör, grinig arbetarstad? Anne, nästa helg är du välkommen hit :D

2008-10-05 @ 00:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0