Idag har jag...

...jobbat och fan va kul det var!
Hade väldigt mycket att göra idag, mycket kunder och så!
Skönt för då går dagen fortare, mycket fortare!!



Nu har Alex kommit hem till mig.
Hon hade tråkigt hemma så hon satte sig i bilen och åkte från Etuna och hit för att chansa på att jag inte gjorde nåt!
Så rätt hon hade! =)
Så nu sitter vi hemma hos mig och jag har precis ätit pizza (en äcklig sådan oxå).

Ska nu kolla lite på fotbollen!

Kram på er!!

Alex & jag! =)
Jag och Alex igen =PFull Anne =$
Hehehe!

Bilderna e från när jag och Alex var hemma hos Micke på födelsedagsfest!
Riktigt söta va vi den kvällen =P
Men jag tog nog priset!
Hahaha!
När jag skulle gå hem från krogen! Det var riktigt kul ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0