Helvetes skit...

...vad jag blir arg när man skrivit ett inlägg och sen ska "publicera" det så försvinner allt!!
Blir helt tokig!!! =(

Nåja vi försöker igen =P



Robinson
Min syster funderade på att anmäla mig till nästa års Robinson... Hahaha!
Inte för att jag tror att hon skulle få arslet ur och göra det =P  
men frågan e oxå vad ska hon skriva för att jag ska verka vara tillräckligt intressant för att va med =P

Visserligen e jag tokig nog för att va med! Vi vet ju alla att det lever en liten dåre inom denna lilla kropp!

Hahahaha, säger jag bara!



Sen så tänkte jag för en gångs skull va i tid med en sak =P
Det är ju ingen viktigt sak på det viset att va i tid med men en rolig sak dock.
Det är vad man ska ha på sig till Halloween! =P

Är det någon som har en bra ide så bring it on!!! ;D


Kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: nina

det där kändes som en utmaning,

skyll dig själv game on

2008-10-08 @ 12:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0