Almnäs...

...fy tusan vad skönt det e att spendera tid här ute! =D

Mitt ute i ingenstans och man kan gå ut i skogen och gå med hundarna lösa utan att någon bryr sig, dom får skälla till av glädje för dom blir så glada att se mig när jag kommer hem.
Perdita får snacka på som hon alltid gör utan att någon störs och Tequila får hoppa runt som en tok utan att någon gnäller!

Jag vill verkligen bo här ute på heltid igen.
Fast det där går ju upp och ner. Ena stunden vill man bo mitt ute i ingenstans och bara njuta av fågelkvittret och ena stunden bo i en lägenhet centralt...

Nä nu ska jag ta och äta lite frukost efter att varit ute med tjejerna och busat i nån timme nu och så ska jag fundera lite på vad jag vill göra med mitt liv!
Flytt lr inte flytt?!?!?! =S


Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0