Mycket funderingar...

...nu i höstmörkret.
Lr det beror nog inte bara på höstmörkret, men när det e mörkt och tråkigt så sitter man väl oftast ner och funderar på vrf man sitter där ensam och funderar..
Vrf det inte finns någon som vill sitta bredvid en där så man slipper fundera en massa =P


Ska jag behålla hundarna och flytta hem igen?
Ska jag ge bort dom?
Ska jag flytta överhuvudtaget?
Är jag en stadstjej lr en skogen tjej?
Skulle jag trivas med att flytta ut i skogen igen?
Vill jag jobba och bo kvar i tälje?
Vill jag verkligen verkligen det?

Jag kan bli så trött på mig själv att jag aldrig kan komma till ro...
Så trött på mig själv eftersom det måste hända något nytt i mitt liv hela tiden om jag ska "må bra"..

Såååååååååååååååååå uttråkad!
Det är vad jag är!!!

Vrf har jag aldrig gjort som min mor sagt åt mig!
Hon känner mig ju bäst!
Men jag e en liten fegis!!!! =P

Nä nu e de snart fotboll på tv, ska ta och kolla lite och sen får vi se om det blir läggdags lr nåt =P

God natt och kramar!!!

Kommentarer
Postat av: Max

Jag kan glädje dig lite iaf med att säga att du inte är ensam om du funderingar kring livet i höstmörkret :)

Ha de bäst!

2008-11-05 @ 22:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0