Ledig fre, lör och sön =D

Det är så ruskigt skönt att va ledig en dag extra innan helgen =)
Speciellt nu när jag varit sjuk ett tag!
Skönt att kurera sig lite.
Tänkte att jag skulle ringt vårdcentralen imorse, men dit måste man ju ringa runt sju på morgonen och jag säger bara att imorse behövde jag sova.
Hade nån snäll jäkel försökt och väcka mig hade nog den stackarn inte stått på benen just nu =P

Nu har jag iaf vaknat och klockan är nio, känner mig relativt utvilad!
Jag ska nog ta och åka in till vårdcentralen lite senare och fråga hur jag ska gå till väga om jag vill ha en hälsoundersökning!
Det måste ju va något fel på mig eftersom jag e sjuk i princip hela tiden =(

Idag tänkte jag oxå hinna med att lägga mig och titta på nån film!
Det brukar inte höra till vanligheterna att jag gör..
Vet inte riktigt vrf jag inte tittar på film så ofta...
Alla andra verkar ju hitta tiden till att kolla på nån film då och då, men inte jag =P

Men idag som sagt så ska det kollas åtminstone en film =D

Nä nu ska jag ta och gå ner och äta frukost!
Te med macka, åååååååååååååååh va gott!

Ha en trevlig dag!

Kramar!

Kommentarer
Postat av: nina

åh jag villoxå vara ledig, själv ska man jobba hela jävla helgen tyvärr.

2008-11-07 @ 11:09:10
Postat av: Jenny

Sötnos, ja fyller år nästa lördag =)

Men tack ändå =)

PoK

2008-11-08 @ 15:43:04
URL: http://nennie1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0