DÅLIGT SAMVETE!!!

Har jag!!!
Sa nämligen till min mor att jag skulle komma dit nu på morgonen och ta Perdita!!!

Men nu är det så att jag har inget batteri på mobilen och min hemtelefon har totalt gett upp!!!

Och eftersom jag inte har batteri på mobilen så har ju inte larmet funkat!!!!!!

Fan vaknade i full panik halv tio och det enda sättet jag kom på att säga till mamma att det skitit sig är genom bloggen!!!!
Lr att ringa från jobbet vilket jag kommer att göra när jag kommer dit!!!

Nä nu är det jobbdags!!!

Och FÖRLÅT kära mor!

Älskar dig!!!! =D

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha de låter omständigt de där.. :P

Vill du langa din msn ? =)

Kram

2008-11-23 @ 20:32:22
URL: http://thatigers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0