Imponerad!

Det blev inte att sova efter maten..
Fick för mig att börja städa istället!! =O
Så nu har jag städat hela lägenheten! Nu vågar man ju bjuda in folk igen  =P

Blir rätt så less på mig själv att jag inte kan va lite duktigare ibland.. Men men.

Nu har jag iall fall varit jätte jätteduktig!!!! =D
Kastat massor med skräp, så nu har jag en svart sopsäck ståendes i hallen i väntan på att bli bortforslad...
Fy fan vilken ekorre jag e, samlar på mig allt skit som går...Men det ska det bli ändring på!
Eller jag ska iaf försöka ändra på det  =P   pyramiderna bygdes ju inte under en dag ;P

Nä nu ska jag försöka sova lite granna! Vet ju dock att mobilen kan ringa snart och jag har inte mage att säga nej idag =/

Nattski!

Kommentarer
Postat av: nina

go sister, fan vad skönt det är när man har rent och snyggt hemma..

2008-06-29 @ 14:08:13
Postat av: Anonym

häpp! det var inte illa......då kan du ju festa loss ordentligt på lördag som belöning. blir det buss eller........mamma

2008-06-30 @ 23:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0