Vill ju jobba...

Ville ju verkligen inte va sjuk den här veckan... lr jag vill verkligen inte vara sjuk alls..
Men det e ju inte så att man själv bestämmer när man ska bli sjuk...

Nu dök funderingarna på att flytta upp i skallen igen... Är verkligen uttråkad, känns inte som om man har något liv ibland..
Jobba, va med hundarna, äta, sova, jobba, va med hundarna, äta, sova... Så ser mitt liv ut just nu, förbannat tråkigt!!!

Fast just nu e ni små höjdpunkter i mitt liv, Tequila och Perdita  =D

Vill verkligen åka iväg nånstans!!! Ska kolla mitt schema på måndag och kollar någon bra vecka att dra iväg... Sen bokar jag och åker iväg själv =P  orkar inte med ingen kan, vill lr har råd att åka nånstans.. Man får väl för i helvete ta sig råd!!!

Ska vara hund/barnvakt åt valparna och Johan och Mari när mamma och pappa ska dra iväg till Norrland...
Dom har fått för sig att dom ska åka uppåt i landet och göra... ja du jag undrar vad dom ska göra... vandra lr nåt kanske?? =P  uppåt ska dom iaf.. hoppas det blir av så att det inte som oftast blir mycket snack och lite verkstad..  =)

Jag hoppas att nån från jobbet snart får för sig att ha en grillkväll som det blivit en del prat om..
Jag har ju ingen villa lr någon gård som tillhör huset så det känns dumt för mig att dra igång nåt...
Men vore trevligt om vi strålade samman snart  =)

Nu måste jag ta och gå ut med mina små bebisar  =(  orkar inte men dom små stackarna måste ju få komma ut och göra sitt....

Bye bye..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0