Monster =P

Ja då ska ni ännu en gång få se vad mina monster gjort när dom varit ensamma hemma..
Detta var vad jag kom hem till i söndags.

  Detta var några tidningar som tjejerna inte tyckte jag skulle läsa mer..
                                             Detta var en fin blomma...
Delar av blomman och lite andra saker...  
                                  Min bloooooomma =(
  Ja, lite jord och ett söndertuggat lakan..
                                            Ja detta var en favorit bh...
        Kunde dom inte bitit sönder en billig bh?!  

Men dom är ju sååååå söta =D

Kommentarer
Postat av: Danne

Hehe snabblar vad de kan :)

2008-07-15 @ 10:02:13
Postat av: *

Heelvete! Jag skulle bli tokig.

2008-07-15 @ 12:31:57
URL: http://thatigers.blogg.se/
Postat av: *Liten*

Hahaha jag skulle nog fan ta ihjäl dom,sen skulle ja nog ångra mig....att ja tänkte tanken....

2008-07-18 @ 20:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0