Men vad e de här??

Jag blir inte bättre.. har varit sjuk i nästan en vecka nu.. ifs jobbade jag sjuk några dagar så det gjorde ju som sagt inte saken bättre.. men jag tycker jag borde börja bli lite bättre nu... men icke sa nicke... orkade knappt gå med hundarna till rastgården så dom kunde få springa av sig lite eftersom jag verkligen inte orkar gå så långt med dom för tillfället..

Sover ju hela tiden och borde fasen börja bli bättre snart!
Ska ju på kryssningen i helgen med mor och far så då måste jag verkligen vara frisk...!

Nä nu blir det till att sova igen.. Ska somna till hemska Rachel Ray  lr AFV!

God morgon =P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hörru du lilla raring i morgon så har jag tänkt sluta tidigt. Kolla vad du ska ha på dej och om det behöver strykas eller tvättas så fixar jag det. Kram mamma

2008-07-03 @ 20:18:29
Postat av: Anonym

Anne för fan, Fuskis!! Parta lite åt mig också på kryssningen ;P Krya på dig

2008-07-03 @ 22:02:32
URL: http://thatigers.blogg.se/
Postat av: Frida

jasså?! bara mor och far ... betyder det att jag inte får följa med längre? :( känner mig lite dissad här ... ;P

2008-07-04 @ 10:36:02
Postat av: Anonym

Äh, vafan.. lite alkohol löser det mesta.. De fixar du! ;)

2008-07-04 @ 13:43:27
URL: http://thatigers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0