Sovdags!

När det i natt var dags att sova så la jag mig i sängen och mös ihop med Perdita för att få lite värme.
Mitt täcke är nämligen det sämsta som finns och det var då jag kom på att det var ett täcke jag skulle önskat mig i julklapp  =P

Jag hoppas tomten hinner fixa ett täcke åt mig så jag slipper ha så kallt när jag ska sova!

Annars så kanske det blir att köpa ett själv på mellandagsrean!

Nu ska jag ut till alla kunder och sura medarbetare =P
Men som tur är så har jag några som gör att det är lite roligare att jobba idag!
Tack Lotta och Natalie för att ni ler idag!  =D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Eller så införskaffar du dig en värmemadrass, dom är super ! Vet inte hur jag skulle klara mig utan min.. :)

2008-12-23 @ 12:51:50
URL: http://thatigers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0