KRYSSNING!!!!

Dom enda förväntningarna som jag hade inför kryssningen var att jag skulle få dansa järnet och träffa lite roligt folk!

Dansa gjorde jag verkligen, sjuuuuuuuuukt kul!!!

Sista timmen på Cally Cage spelning stod jag på högtalarn med Carina och körde järnet!
Riktigt kul!!!!

När vi kliver på båten så går jag och Carina till vår hytt! Det var en 4 bäddshytt och från början var vi fyra stycken som skulle åka, men det blev till slut bara jag och Carina i vår hytt!
Iaf när vi kommer mot våran hytt ser jag en tokig tomte komma springandes mot mig och det visar sig att den tokiga tomten är Jonny. Mammas gudson.
Haha vilka är oddsen att vi hamnar i hytterna bredvid varandra?!

Nä nu var det dags för lite bilder  =D






Äsch nu orkar jag inte hålla på att lägga upp fler för det går verkligen segt just nu =(

Men det var lite iaf =D
Kort från julbordet med jobbet kommer senare  ;P

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0