Fy tusan...

Snacka om att mornar inte är något för mig..
Vill ju bara ligga kvar under det varma täcket och njuta..
Men nej, det är bara att ta och flyga upp annars lägger man sig ner igen och då är det kört på en gång! =P

Dom dagar jag börjar 6.30 är plågsamma som fan på morgonen men sen när man kommer hem så är det ganska skönt. Fast för mig spelar det egentligen ingen roll hur jag jobbar eftersom jag ändå inte gör så mycket varken före eller efter jobbet  =S
Får börja ta tag i det där och börja vara lite social och inte så bekväm i att sitta hemma hela tiden.
Inte så konstigt att man är uttråkad hela tiden  =P

Snart är det jul och nyår.
Fy vad tiden går fort!
Julafton blir det nog till att spendera hemma hos mor och far  =)
God mat och mysigt sällskap!

Juldan har jag tänkt ha förfest hemma hos mig och sen dra vidare till Axa sport center därifrån.
Dom som vill är jättevälkomna, säg bara till så att jag vet att ni kommer!
Ta gärna med er  lite folk oxå. Dags att Anne börjar lära lite nytt folk oxå  =D

Nä nu ska jag höra med chefen om jag kan få åka iväg till Ica och köpa lite frukost eftersom jag glömde/inte hann göra frukost att ta med mig imorse.
Skulle tänkt på att göra den igår kväll, men igår kväll somnade jag redan vid nio med kläderna på i soffan =O
Vaknade tolv, klädde då av mig och gick och la mig i sängen!
Skönt det var att vakna upp i sängen imorse =D
Ni som känner mig väl vet att jag oftast sover i soffan, men det ska det bli ändring på nu!

Nä som sagt, frukost!!!

Ha en trevlig dag!

Kramar!!!

Kommentarer
Postat av: lindis

Registrera dej på

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=64735 och få gratis presentkort och biobiljetter=)

2008-12-17 @ 15:47:42
Postat av: Anonym

Dom borde ju förbjuda mornar o börja jobba inann 9 :P

2008-12-17 @ 22:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0