Fars födelsedag!

Idag har jag jobbat och sen har jag varit hos mor och far hela kvällen då far har fyllt år!

Gammelgubben blir 47 idag  =P

Han fick faktiskt ingen present av mig då jag känner att jag inte vill köpa nåt onödigt åt honom som han ändå inte kommer att använda!
Får se om man kan hjälpa dom med nåt istället =)

Nä om man nu ska ta och logga ur och lägga sig i vettig tid idag! =P


Åååhhhhhh, förresten så hittade fina lösögonfransar som va röda.
På makeupstore, men dom kostade fan 200 spänn och det kände jag att jag inte lägger ut på det just nu iaf!!!
Så får hoppas att min underbara syster hittar några röda imorgon uppe i Sthlm...

God natt!!!

Kramar!

Kommentarer
Postat av: nina

jag har köpt åt dig nu,, limmet kosta fan mer än fransjävlarna

2008-12-10 @ 19:56:22
Postat av: Malin

Oj de kanske var lite mycket för fransar. Hade inte en aning om de, fick bara känslan av att de fanns där.

2008-12-10 @ 20:23:18
URL: http://enjooyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0