Säsongsarbete?!

Nu har jag äntligen gjort det.. jag har i flera år funderat på om jag ska söka efter säsongsarbete uppe i fjällen!
nu blev det äntligen av.. har skickat in en ansökan till Lindvallens gästservice och reception!
Ska nog ta och skicka in till dom andra ställena oxå.
Nu vill jag verkligen iväg och nu ska jag få arslet ur vagnen att åka iväg oxå!!!

Nu är det två små busar som kollar på mig och vill ut.. ska nog ut i "skogen" i parken ovanför oss och gå lite så att dom är lite trötta sen när jag ska åka iväg och jobba!

Fan vill inte vara kvar.. vill inte alltid missa chansen till lycka!
Lyckan kommer dock snart! Förhoppningsvis.... =S

Det var som du sa mamma, han var inget för mig! Men när ska jag hitta nån som är för mig?!
Fan fan fan!!!

Nina, kära syster.. finns det inte någon rolig människa på sj som inte är bög som jag kan ha lite roligt med?! =P

Vill träffa nya människor...... NU!!!  

Shit, nu måste jag verkligen dra ut med dom... ögonen går snart i kors på stackarna!!!

Hej då!

Kommentarer
Postat av: Cia

Hej gumman! Trist att det inte funka med Johan... Hoppas allt är bra endå! Hör av dig! Kramar Cia

2008-08-15 @ 11:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0