På jobbet...

...så är det just nu full fart.. jag ska ta ner massor med skyltar och göra nya skyltar och ändra lite skyltar!
Men det är kul för tiden går sjukt fort! =D
Men det är mycket att göra och det blir lite virrigt men det blir nog bra ändå!

Var hos syster igår på kräftskivan och det var väl helt ok.
Drack inget men det kändes som om jag hade behövt några droppar för att orkat vara kvar där hela kvällen =P

Åkte hem och somnade på soffan, vilket inte är något ovanligt.. Sover nog mer i soffan än i sängen =S

Ingen som vill göra mig sällskap i sängen ju, så då får jag ligga på soffan och få lite sällskap av tvn =P

Nä nu måste jag göra några fler skyltar! 

Byeeeeeeeeee!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Livet e för kort för att sovas bort på en soffa. Se till att skaffa dig lite upplevelser, fattar inte en sak. Det finns ganska schyssta krogar i stockholm också. He he. mamma

2008-08-25 @ 08:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0