Nån...

Finns det inte nån som vill göra mig lycklig?

Nån som vill finnas där i vått och torrt

Nån som vill försöka få mig glad när jag är ledsen

Nån som vill krama på mig när jag minst anar det

Nån som pussar och älskar mig när jag minst förtjänar det

Nån som sitter på andra sidan soffan och bara tycker om en fastän man ser ut som "hej kom och hjälp mig"

Nån som skickar ett sms bara för att glädja mig

Nån som går ut och går med mig och mina monster bara för att vara snäll

Nån som vill laga mat med mig

Nån som orkar med mig och mina egenheter

Antagligen finns det någon där ute som skulle vilja göra dessa saker åt mig/med mig!!
Kan dock lova att det inte går bra med att hitta den rätta för mig  =(
Antingen är dom upptagna i förhållanden lr så är dom för upptagna med sig själva =P

Nä nu är det sovdags!!!

God natt på er!!

Kommentarer
Postat av: Emma-Marie

Klockrent anne "Ir så är dom för upptagna med sig själva". You go girl! Fuck them.. Det kommer bli bra det här gumman :) pusskram

2008-09-01 @ 12:08:16
URL: http://thisismeem.blogg.se/
Postat av: Jenny

2008-09-01 @ 19:24:49
URL: http://nennie1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0