Kroppen gav upp...

... när jag idag var med tjejerna i hundparken och fick ett sms...
Det var jätteläskigt, när jag hörde signalen och redan innan jag tagit upp telefonen ur byxfickan så kände jag hur benen blev som spagetti, som tur var så satt jag på bänken så jag ramlade inte ihop =P

När jag läste smset så blev hela kroppen tung och omedgörlig, fattar verkligen inte varför...
Var skitjobbigt! Och efter att jag läst det så hade jag fortfarande inte förstått vad det stod, var tvungen att läsa det nån gång till för att fatta vad som stod...

Jag tror jag blev glad över det sms jag fick.. Visste bara inte hur jag skulle reagera, var det bra det som stod däri lr var det jag som tolkade det fel lr vad?! Har ju tydligen lyckats med att misstolka meddelanden tidigare och det är inte kul...

Skit i samma! Jag blev glad över smset punkt slut  =)  Så, nog talat om det =P



Tack underbara Frida för maten! Jättegott!! Nästa gång är det min tur att bjuda  =)

Jenny, det löser sig nog med folk som vill med. Hoppas jag verkligen iaf!

Micke, jag hoppas jag får följa med någon annan gång =P  Inte för att jag kommer hålla på Hammarby, men det e alltid roligt att kolla fotboll  =)


Nä nu är det dags att sova lite granna!

God natt på er alla trevliga, roliga och underbara människor =D
Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Javisst, å e det ingen mer som vill följa me så tar ja en hytt själv, smakar det så kostar det, eller hur? =)

2008-08-26 @ 06:47:21
Postat av: Anonym

Så klart du ska hålla på Bajen mmmmmmmmmmmmmm.

jaha var det dags igen, jag menar smset blink mamma

2008-08-26 @ 08:39:38
Postat av: Frida

Det var så lite så, vännen! Förväntar mig officiell inbjudan och trerätters i gengäld! ;-)

2008-08-26 @ 13:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0