jobbet...

sitter just nu på jobbet och vill inte vara här....
det finns tusen olika saker jag hellre skulle göra än att sitta här..
men men man kan inte alltid göra roliga saker...

Syster yster, vad hände med att hjälpa mig med min balkong idag?!
jag kunde ifs ringt dig och frågat när du skulle komma, men antog bara att du skulle dyka upp som gubben i lådan som du gör ibland =)

Mari, älskade syster! Grattis till moppe kortet! Stolt över lilla dig =)

Johan, shit du börjar ju gymnasiet om några veckor.. usch vad ni börjar bli stora  =S

Micke Micke, just nu sitter du säkert och får storspö i fotboll.. kanske är du som ska akta dig för whiskeyn denna gång =P

Nä nu har det varit så dåligt väder den senaste veckan så det har inte heller blivit någon volleyboll =(
Vill ju spela ju! kanske ska ta och åka till mor och far ikväll och tvinga dom spela lite grann =)

Nä nu måste jag gå in och göra lite nytta igen, lr försöka iaf =P

Byeeeeeeeeeeeeeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0