Går upp och ner...

Humöret mitt har verkligen gått upp och ner den senaste tiden.. Ena dagen sååååå glad och för att den andra dagen vara totalt nere... Men inte sur, för det försöker jag att inte vara... Om det e så att jag varit sur och grinig ber jag om ursäkt!

Och att det mestadels är negativa saker på bloggen e för att jag känner att det e enklare att få skriva av sig än att hålla på att gnälla hela tiden....

Men vissa bra saker finns det att läsa! Och det kommer bli mer positiva saker att läsa inom snar framtid tror och hoppas jag   =D    det e vad mamma säger iaf =P

Hahahahahahaha!!! Kattis på jobbet berättade precis att istället för en blogg så har hon en stor jordhög utanför sitt hus som hon kan ta ut sina aggresioner på! Jag vill låna din jordhög lite granna  =D

Jag måste få en förändring i mitt liv som gör att jag blir lycklig.. lr inte lycklig (lr jo det oxå) men nöjd skulle jag vilja säga... Jag vet dock inte vad det skulle vara för förändring  =S
Hade jag vetat vad det varit hade jag väl antagligen gjort nåt åt saken =P

Nä nu börjar det bli dags för att jobba igen då rasten om några minuter är slut..

Ha en underbart trevlig dag!!!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0