Borde sova...

... men vill ju skriva ett par ord om dagen som gått  =)
vaknade upp halv nio av någon dåre som ringde och väckte mig PÅ MIN LEDIGA DAG!!!!
Mickeeeeeeeeeeeeeee, hämnden är ljuv!!! =)

Gick upp och och gjorde verkligen inget vettigt fram till ett då syster yster kom och hämtade upp mig från mor och far och skjutsade hem mig! Vi satte klart plattorna på balkongen, vilket blev jättebra =D  Tack syster!!
Sedan skjutsade hon mig snabbt till södertälje hamn för att jag skulle ta tåget till Etuna för att åka och fika med en grymt trevlig pojk  ;P   satt och pratade i 4 timmar.. om allt och ingenting och perfekta som vi e så satt vi och skrattade åt alla roliga människor som vi såg =D
Tack Johan för ett par väldigt trevliga timmar, sa ju att man inte behöver ha någon annan anledning till att åka till Etuna!
Så rätt jag hade! =D
Förlåt bara att jag såg till att du kom senare till din bror, hoppas mor din inte var sur  =S

Nä nu ska jag sova lite grann så jag orkar med att jobba imorgon och va trevlig på kvällen =D

Sleep tight!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du jobba och vara trevlig? tveksamt vca?:=)

2008-08-09 @ 11:30:39
URL: http://lofving84.blogg.se/
Postat av: *

hah, Ja de tycker jag också..

Har bara inte kommit underfund med hur det ska gå till än.. hah, ha de så trevligt ikväll nu :)

2008-08-09 @ 19:03:10
URL: http://thatigers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0