Tjejer kan!!!

Jag blir så less på dessa tanter som kommer in på macken och frågar efter nån man som kan komma och hjälpa dom med bilen!!!
Ta t.ex. dessa torkarblad. under vintern har jag ta mig tusan blivit bäst på att byta torkarblad!
men jag e tjej så mig frågar man inte om jag kan hjälpa till med det!!
Jag kan hjälpa er att välja ut olja och hälla i det!
Jag kan om ni vill byta lampor på dom flesta bilar!
Jag har inte tummen mitt i handen som dom flesta som kommer in och frågar om hjälp!!!

Där märker man att man blir instoppad i ett fack..
Blond och tjej det verkar inte funka ihop med att kunna ett och annat!

Dumma tanter, skärpning!!!

Ska börja sju imorgon bitti igen så det e lika bra att jag försöker sova lite nu!

God natt!!!

                                                                     @nneee


image41

Kommentarer
Postat av: mamma

Hejja bruden friskt humör. Du e bäst. Visa tanterna att dom har mer fördomar än gubbsen. Synd bara att dumhet inte syns under lila permament lockar. (:-)

2008-04-12 @ 01:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0