kan inte sova...

jag kan inte sova och så har jag en liten hund här bredvid mig som ligger och fiser när hon sover och usch va det luktar äckligt... värre än matte ju =P

siiter nu och kollar på lost... tror jag iaf att det är.. när ska skitserien ta slut?!?! jag blir ju bara förbannad över hur dålig den blir ju fler avsnitt det görs...

hehe han svarade på mailet... no more comments ;D

I söndags konfirmerades lilla Mari.. Nu börjar dom bli stora mina små söta syskon  =)
så stora att lillbrorsan lyckades med att få in en perfekt nacksving på mig i helgen.. hehe..

Nä men va tusan.. Jag hade jättemycket roligt att berätta.. men kommer inte ihåg mycket av det nu..
Kanske e lite trött ändå.. Ska väl ta och slå en stekpanna i skallen och försöka sova lite!

God natt!!

                                                                   @nneee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0