"frusna män söker kärlek"

Hahahaha... vad e de här?! nu kommer kanal 5 med ett program som heter "Frusna män söker kärlek"
I rest my case =P   känns inte som om det behövs kommenteras mer..

Ska börja jobba på Jula! Den 24 april blir den sista dagen på Statoil...

Ska bli kul att börja nåt nytt! (Igen)

Nä nu bajsade Tequila mitt framför ögonen på mig fastän vi va ute nyss..
Så nu måste jag torka upp lite bajs och sen åka till jobbet!

Kanske skriver lite mer efter jobbet ikväll!

Puss hej, leverpastej (på golvet)

                                                                  @nneee

Kommentarer
Postat av: Mia

tja! =)
Sitter här och småler och vet preciiiis hur det är med ett litet djur som har en tendens att göra små högar där de inte ska. ...och alltid när man har som mest bråttom förstås =P
Min kattunge är expert.

Hoppas lilla sötnosen lär sig snart =)

Ha det bra!

//Mia

2008-04-05 @ 17:38:12
URL: http://www.karlycke.blogg.se
Postat av: nina

haha frusna män söker kärlek, kanske nått för dig syster hehehe hhohoho hahaha

2008-04-05 @ 23:29:23
URL: http://www.vaskelainen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0