ÖNSKELISTAN!!

hehe.. ja snart fyller man år och då ska man ju få massor av presenter!  hehe man kan iaf hoppas =P

så här kommer en liten önskelista  =D

* middag eller nåt annat på tu man hand med Enrico vore den absolut bästa presenten någonsin! men jag vågar inte fråga då han kanske blir skrämd =P  lr nåt... =S
 
** en ny digitalkamera vore inte helt fel  

*** mp3 spelare 

**** en billy cd bokhylla i ek från ikea 

***** hahahaha, hjälp att ringa till min fastighetsskötare och fixa ett förråd till mig.. haha jag vågar verkligen inte själv eller orkar inte eller nåt   =S

******  sen massor med småtjafs... men INGA glas.. det  har jag så mycket av att jag spyr på dom!!!

hej då

                                                         @nneee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0